Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 5. joulukuuta 2011

Miten menee?

Peppu nousee... Osaan käydä jo kontausasentoon ja siinä heilutella itseäni...hmm.. sitten kun vielä keksisin miten tästä pääsee eteenpäin...


Jumissa

Pääsen kuitenkin liikkumaan ja juutun aina välillä mitä erikoisempiin paikkoihin.

Olen nukkunut jo viikon ihan omassa huoneessani. Ainakin äiti nukkuu nyt paremmin... Minä herään välillä jo ennen kuutta, mutta väsähdän aika pian uudelleen. Eräänä aamuna olin päiväunilla jo ennen puolta kahdeksaa! Äiti toivoisi että nukkuisin vähän pidempään aamulla, niin kuin olin mummulla hoidossa ja nukuin puoli kymmeneen...Äitiä tai isiä ei kauheasti naurata kun herään keskellä yötä harjoittelemaan konttausta tai heijaamaan itseäni silmät ummessa.

Syön jo hurjasti erilaisia ruokia ja isoja annoksia, mm. puuroa ihan aikuisten annoksen!

Vauvauinnissa käyminen on tosi kivaa! Viimeeksi polskin ja pärskytin ihan koko ajan, se olikin aika rankkaa ja väsähdin uinnin jälkeen. Krista-kummi oli äidin ja minun mukana, se oli kivaa! (isi toipui pikkujouluista)

Vesipeto

2 kommenttia:

  1. Oi, ihania vauvauintikuvia! :) Myökin ollaan käyty vieläkin ohjatussa uinnissa ja tarkotuksena ois jatkaa vielä ainakin ens kevät. Se on kyllä niin kivaa puuhastelua.

    VastaaPoista
  2. Uinti on ollut kyllä tosi kivaa =) Ja Herra nauttii selvästi! Omalla kameralla kuvattii, sukelluskuvia odotellessa ;)

    VastaaPoista